Walley oppgraderer sitt lojalitetskonsept – Sportshopen først ut.

Walley har lenge hjulpet forhandlere med å koble sammen betaling og lojalitet gjennom sitt unike lojalitetskonsept Loyalty Booster. Nå lanserer vi en kraftig oppgradert versjon med flere nye funksjoner. Først ut med å ta i bruk løsningen er Sportshopen – med lansering våren 2025.

Les hele nyheten

MEDS ønsket å øke konverteringen – så vi foreskrev en bedre betalingsopplevelse.

Da MEDS Apotek trengte en mirakelkur for å booste konverteringen og betalingsopplevelsen i kassen, skrev vi i Walley ut resepten. Behandlingen? En kraftig dose av vår checkout-løsning.

Les hele caset

kundcase

Slik økte HYMA salget

HYMA lette etter en betalingspartner som begge kunne tilby en komplett betalingsløsning for alle merker, men som også var lydhør. Valget falt derfor på Walley.


Les hele historien

Skvis.no bytter betalingsløsning til Walley

Et godt samarbeid og smidig kassaløsning var noe som stod høyt på listen da Skvis.no lette etter ny betalingsleverandør.


Les hele historien

smiling person with orange

Slik økte Topformula konverteringen

Da netthandelsselskapet Topformula utvidet sin kassereløsning med flere leveringsalternativer, ble kundeopplevelsen betydelig forbedret.


Les hele historien