Walley Checkout – for kundevennlig betaling i Norden
Walley Checkout er utviklet for å gi kundene den beste kjøpsopplevelsen. Millioner av eksisterende kundeprofiler gjør det mulig å identifisere kunden raskt, tilpasse leveringsalternativene og finne de best egnede betalingsløsningene for kunden. Slik kan du øke salget og få enda mer fornøyde kunder.
Dette er Walley Checkout
Walley Checkout har et intuitivt brukergrensesnitt, med tydelige steg som guider kundene dine gjennom kjøpsreisen.
- Utviklet for de nordiske markedene.
- En løsning som stadig utvikles og optimaliseres.
- Rask å ta i bruk for deg, fordi løsningen allerede er integrert i netthandelsplattformer.
- Modulbasert, og kan lett tilpasses ulike løsninger og behov.
- Fungerer like godt i netthandel som i en fysisk butikk.
- Løsningen finnes også i en egen versjon tilpasset B2B-salg.
- Øker salget ditt og gir deg mer fornøyde kunder.
Skreddersy opplevelsen med Walleys modulsystem
Walley Checkout er bygget opp av moduler som gjør det mulig å tilby kundene dine en skreddersydd brukeropplevelse – uansett om du selger på nett, via app eller i butikk. En smart vei til flere vellykkede kjøp.
Identifisering
Våre millioner av eksisterende Walleybrukere identifiseres umiddelbart og navigeres lett gjennom trinnene i betalingsløsningen. Nye kunder registrerer seg enkelt med adresse og valideringstjenester.
Leveringsvalg
Bor kunden midt i Skien eller i utkanten av Steigen? Skal de kjøpe en penn eller en garasjeport? Modulen Leveringsvalg viser det beste leveringsalternativet for hvert kjøp, hver kunde og handlekurv.
Betalingsmetoder
Med modulen Betalingsmetoder kan du la kundene dine velge mellom en rekke betalingsmåter, som faktura, kort og direkte bankoverføring. Med de lokale betalingsløsningene, Vipps, Swish og MobilePay løfter du konverteringsgraden til nye høyder.
Hvorfor Walley Checkout?
Bedre kundeopplevelse som øker salget ditt
Det enkle, intuitive grensesnittet som kunden kjenner igjen, gjør veien kort fra tanke til handling. Walley Checkout har dessuten andre fordeler, som smart identifisering, leveringsvalg og betalingsalternativ, noe som skaper en enda bedre kundeopplevelse.
Du kommer raskt i gang
Fordi Walley Checkout allerede er integrert i netthandelsplattformer, kommer du raskt i gang med bruken. Dessuten får du et dedikert kundeteam hos oss som hjelper deg i startfasen.
Oppdateres automatisk og fortløpende
Walley Checkout utvikles stadig med nye funksjoner og løsninger. Det gjør at både du og kundene dine kan være sikre på at vi innfrir både dagens og fremtidens forventninger til en trygg, sikker og brukervennlig betalingsløsning.
Løfter varemerket ditt
Gjør Walley Checkout til din egen checkout. Vi tilpasser design og farger for deg, slik at Walley Checkout glir sømløst inn som en naturlig del av din netthandel.
Vær trygg på at det fungerer!
Vi overvåker tjenesten 24/7 og passer på at alt fungerer, slik at du kan bruke tiden din på andre ting.
Selg til både privatkunder og bedriftskunder
Selger du til privatkunder, bedriftskunder eller begge deler? Walley Chekout finnes også for B2B-markedet og fungerer like smidig her som for privatkunder.
Pen Store ville forbedre kundeopplevelsen
I mars byttet e-handelsselskapet Pen Store til Walley Checkout. Jacob Bergström, administrerende direktør og grunnlegger av selskapet, snakker om viktigheten av en god betalingsløsning og hvilke forventninger du som e-forhandler skal ha til leverandøren din.
Tekniske data
Service
Tilgjengelige markeder
SE, FI, NO, DK, DE
Segmenter
B2C & B2B
Betalingsmetoder
14 eller 30 dagers faktura, samlefaktura, kampanje, 3-36 måneders finansiering,
direkte bankbetaling via Trustly, kortbetaling: Visa, Mastercard, Vipps, Swish og MobilePay.
Integrering
Netthandelsplattformer
Askås, Carismar, E37, Jetshop, Magento 2, Opencart, Prestashop, Procommerce, Regap, Sitedirect, Storm Commerce, Viskan, Wikinggruppen, Woocommerce.
Utviklingsressurser