Mindre administrasjon, mer business.

Betalingen skal aldri være en hindring. Med Walley får bedriftskunder smidig fakturabetaling, smart digital signering og støtte for alle selskapsformer – for å nevne noen fordeler. Det gjør kjøpsreisen enklere, reduserer administrasjonen og åpner opp for mer business to business.

Fakturabetaling med 30 dagers betalingsfrist.

Støtte for ulike fakturaformater, for eksempel PEPPOL/EHF.

Markedets beste godkjenningsgrad.

Registrering og kjøp med digital signering.

Mulighet for alle selskapsformer å handle.

Smidig oppstart og drift med Walleys Integration Platform.

Slik økte HYMA salget sitt med Walley i kassen.

Med merkevarer som Duabhuset, Hylte Jakt & Lantmän, Maskinklippet og Dogger, trengte HYMA en betalingspartner som kunne samle alt under ett tak. Med Walley fikk de en smidig checkout, effektive betalingsflyter og en partner som lytter og leverer.

Les mer om vårt samarbeid

En checkout for store handler og store handlekurver.

Å selge til bedrifter er mer komplekst enn å selge til privatpersoner – men det betyr ikke at det må være komplisert. Med Walley Checkout B2B får bedriftskundene dine en enkel og sømløs betalingsopplevelse, akkurat slik de er vant til som privatkunder. De kan betale med de vanligste betalingsmetodene og håndtere ulike leverings- og fakturaadresser – helt automatisk. Enklere for dem, smidigere for deg – og flere handler som går i mål.

 

  • Faktura med 30 dagers betalingsfrist og kortbetaling.
  • Enkel og fleksibel håndtering av adresser.
  • Antisvindelsystem som beskytter både deg og kundene dine.


  • Ingen kredittrisiko eller svindelrisiko.
  • Flere betalingsmetoder – én samlet avregning.
  • Ingen faste avgifter.
  • Automatiske oppdateringer og kontinuerlig optimalisering.

Skal vi snakke business (to business)?

Vil du vite hvordan Walleys B2B-løsninger kan løfte bedriftsalget ditt? Eller er du klar for å teste vår B2B-checkout? Ta kontakt, så sørger vi for at du får all hjelpen du trenger!

Kontakt oss