Vi gjør det mulig for deg å få flere tilbakevendende kunder gjennom kundeklubben, slik at du slipper å betale dyrt for nye kunder.

Vi gjør det enklere enn noensinne å rekruttere medlemmer med et enkelt klikk i kassen.

Vi tilpasser kundeklubbens fordeler for hver unike kunde – uten at kunden trenger å logge inn. Friksjonsfritt, ganske enkelt!

Vi hjelper deg med å få inn komplette kundeprofiler på nye medlemmer, noe som forenkler den personlige tilpassingen.

Tre vinnende fordeler

Med Walleys Loyalty Booster kan...

...antallet medlemmer øke med opptil 30%

...AOV øke med gjennomsnittlig 13%

...kjøpsfrekvensen øke med 100%

Vil du vite mer om hvordan du booster kjøpsopplevelsen for både nye og eksisterende kunder?

Kom i gang i dag!

Utfordring:

15 % av nordiske e-handelsforbrukere har en negativ holdning til kundeklubber. En grunn er at det oppleves som komplisert å bli med i kundeklubber og håndtere mange ulike påloggingsdetaljer.
(E-handelsanalysen 2024)

Løsning:

Med Loyalty Booster kan kunder bli med og logge seg på kundeklubben med et enkelt klikk i kassen. Kunden trenger derfor ikke oppgi noen opplysninger eller holde styr på passord.

Utfordring:

35 % av nordiske e-handelsforbrukere avbryter kjøpet og forlater siden hvis de opplever betalingsprosessen som mer komplisert enn forventet. (E-handelsanalysen 2024)

Løsning:

Med Loyalty Booster er opplevelsen i kassen smidig og sømløs for både nye og eksisterende kundeklubbmedlemmer. Det borger for en høy konverteringsgrad.

Utfordring:

Nordiske e-handelsforbrukere som har en negativ holdning til kundeklubber, ønsker ikke irrelevante utsendelser. De som har en positiv holdning, fremhever personlig tilpassede tilbud som en fordel.
(E-handelsanalysen 2024)

Løsning:

Med Loyalty Booster får du komplette kundeprofiler for de nye medlemmene, noe som forenkler arbeidet med personlige tilpassinger i kundeklubben. Det gjør det også mulig for deg å tilpasse blant annet fordeler og betalingsmåter i kassen for medlemmene.

Slik booster vi kjøpsopplevelsen for både nye og eksisterende medlemmer

  • Kunden identifiseres raskt med et enkelt klikk i kassen ut fra vår database med 4,8 millioner aktive kunder
  • Medlemsstatus hentes fra kundeklubbplattformen (f.eks. Voyado) i forbindelse med identifiseringen for å skreddersy kjøpsopplevelsen
  • Fullstendig kundeprofil legges inn i kundeklubbplattformen
 

Loyalty Booster gjør vår kundeklubb Pen Store Plus til en integrert del av kassen. Eksisterende medlemmer identifiseres umiddelbart, og nye kunder kan sømløst bli en del av kundeklubben. Det både styrker kunderelasjonen og øker antallet medlemmer.

Jacob Bergström
Administrerende direktør og grunnlegger, Penstore

Like enkelt som Plug & Play

Alt du som forhandler trenger å gjøre for å få flere tilbakevendende kunder med Loyalty Booster, er følgende:

  • Bruke Walley i e-handel eller butikk
  • Fortelle oss hvilken kundeklubbplattform du har
  • Angi kontoen, slik at vi kan koble oss til plattformen din (f.eks. Voyado)

 


Hvis vi har en eksisterende integrasjon med kundeklubbplattformen din, er det like enkelt som Plug & Play! Du trenger ikke å investere tid og ressurser – vi løser det for deg. Selv om vi ikke skulle ha en eksisterende integrasjon, kan vi fortsatt hjelpe deg!

6 måter å få flere tilbakevendende kunder på

 

 

Invester i flere tilbakevendende kunder

 

De siste årene har kostnadene ved å skaffe seg en ny kunde økt med over 200 prosent - og de fortsetter å øke. Derfor investerer flere og flere forhandlere heller i tilbakevendende kunder. Her spiller kundeklubben en sentral rolle, da effektive lojalitetsprogrammer kan øke salget med 15–25 prosent.

 

Øk engasjementet med kundeklubben

 

Hos enkelte forhandlere må kunden først logge inn på Mine sider for å kunne handle som medlem. Forbrukere identifiseres direkte i kassen siden vi allerede har over 4,8 millioner kunder i databasen. Dermed kan man se personlige medlemsdata direkte i kassen.

 

 

 

 

 

 

Skap en personlig tilpasset kjøpsopplevelse

 

Loyalty Booster skaper nye muligheter for personlig tilpassing i kassen. Globalt sett oppgir 80 prosent av bedriftsledere at kundene kjøper for mer (38 prosent i snitt) ved en personlig tilpasset kjøpsopplevelse. Ved å skreddersy kjøpsopplevelsen kan du påvirke kunden til å ta kjøpsbeslutninger i sanntid.

Spar ressurser med ferdig integrasjon

 

Noen forhandlere legger mye ressurser i å utvikle sin egen integrasjon med kundeklubben i kassen. Vi har allerede en ferdig integrasjon med Voyado, en av de største lojalitetsplattformene på markedet.

 

 

 

 

 

 

 

 

Rekrutter gjennom ny kanal

 

E-post er ofte en overbrukt kanal for kundeklubber, da mange kunder opplever at e-postene er for mange og ikke godt nok personlig tilpasset. Kundene unngår dessuten å melde seg inn i kundeklubben hvis prosessen er tungvint. Med Loyalty Booster kan kunden melde seg inn i kundeklubben direkte i kassen, uten å legge inn informasjon eller gå inn på en egen side.

Skap en vinnende etterkjøpsopplevelse

 

Noen betalingsaktører prøver å skape en egen markedsplass i appen, der andre forhandlere kan konkurrere om kundene dine. Vi vil heller hjelpe deg med å beholde kundene ved å promotere merkevaren din når kundene betaler fakturaene hos oss.

 

 

 

 

Tekniske data

Service

Tilgjengelige markeder

SE, NO, FI, DK

Segment

B2C

Integration

Kontinuerlige oppdateringer

Inkludert

Utviklingsressurser

Kun konfigurasjon via merchant services

Plattformer

Voyado, Klavyio og Custom