Vi hjelper deg med å fylle opp kundeklubben med kunder som faktisk vil bli – slik at du slipper å bruke tid og penger på å stadig jakte etter nye.

Ingen liker kronglete skjemaer. Med Loyalty Booster kan kunden enkelt melde seg inn i kundeklubben din direkte i checkouten – med ett eneste klikk.

Vi tilpasser fordelene i kundeklubben din til hver enkelt kunde – helt uten innlogging. Det kaller vi ekte personalisering.

Når en kunde melder seg inn, samler vi inn en fullstendig profil – slik at du kan lage tilbud som treffer blink, i stedet for å skyte i blinde.

Lojalitet som lønner seg.

Med Loyalty Booster kan du få:

Opptil 30 % flere medlemmer.

13 % høyere gjennomsnittlig kjøp.

100 % flere kjøp per kunde.

Klar for å booste kjøpsopplevelsen for både nye og eksisterende kunder?

Kom i gang med Loyalty Booster

Utfordring:

15 % av nordiske e-handelsforbrukere har en negativ holdning til kundeklubber. En grunn er at det oppleves som komplisert å bli med i kundeklubber og håndtere mange ulike påloggingsdetaljer.
(E-handelsanalysen 2024)

Løsning:

Med Loyalty Booster kan kunder bli med og logge seg på kundeklubben med et enkelt klikk i kassen. Kunden trenger derfor ikke oppgi noen opplysninger eller holde styr på passord.

Utfordring:

35 % av nordiske e-handelsforbrukere avbryter kjøpet og forlater siden hvis de opplever betalingsprosessen som mer komplisert enn forventet. (E-handelsanalysen 2024)

Løsning:

Med Loyalty Booster er opplevelsen i kassen smidig og sømløs for både nye og eksisterende kundeklubbmedlemmer. Det borger for en høy konverteringsgrad.

Utfordring:

Nordiske e-handelsforbrukere som har en negativ holdning til kundeklubber, ønsker ikke irrelevante utsendelser. De som har en positiv holdning, fremhever personlig tilpassede tilbud som en fordel.
(E-handelsanalysen 2024)

Løsning:

Med Loyalty Booster får du komplette kundeprofiler for de nye medlemmene, noe som forenkler arbeidet med personlige tilpassinger i kundeklubben. Det gjør det også mulig for deg å tilpasse blant annet fordeler og betalingsmåter i kassen for medlemmene.

En mer personlig betalingsopplevelse fra første klikk.

  • Kunden identifiseres med ett klikk i kassen takket være vår database med 4,8 millioner aktive kunder.
  • Medlemsstatus hentes automatisk fra kundeklubbplattformen deres (for eksempel Voyado), slik at kjøpsopplevelsen tilpasses i sanntid.
  • Fullstendig kundeprofil føres inn i kundeklubbplattformen deres for bedre innsikt og mer relevante tilbud.

Loyalty Booster gjør vår kundeklubb Pen Store Plus til en integrert del av kassen. Eksisterende medlemmer identifiseres umiddelbart, og nye kunder kan sømløst bli en del av kundeklubben. Det både styrker kunderelasjonen og øker antallet medlemmer.

Jacob Bergström
Administrerende direktør og grunnlegger, Penstore

Plug, play, profit.

Hvis dere allerede bruker en kundeklubbplattform som vi har en ferdig integrasjon med (for eksempel Voyado), kan dere komme i gang med Loyalty Booster på nulltid ved å:

1. Ha Walley i nettbutikken eller butikken deres. 

2. Fortelle oss hvilken kundeklubbplattform dere bruker. 

3. Gi oss tilgang til kontoen, så kobler vi sammen alt. 

Har vi ingen ferdig integrasjon? Da ordner vi en kobling mot kundeklubbplattformen deres – uten at dere trenger å bruke tid eller ressurser på det.

walley-loyalty_booster

6 nøkler til flere tilbakevendende kjøp.

 

Sats på flere lojale kunder.

De siste årene har kostnadene ved å skaffe seg en ny kunde økt med over 200 prosent - og de fortsetter å øke. Derfor investerer flere og flere forhandlere heller i tilbakevendende kunder. Her spiller kundeklubben en sentral rolle, da effektive lojalitetsprogrammer kan øke salget med 15–25 prosent.

Øk engasjementet med kundeklubben

Hos enkelte forhandlere må kunden først logge inn på Mine sider for å kunne handle som medlem. Forbrukere identifiseres direkte i kassen siden vi allerede har over 4,8 millioner kunder i databasen. Dermed kan man se personlige medlemsdata direkte i kassen.

 

En kjøpsopplevelse som føles skreddersydd.

Loyalty Booster skaper nye muligheter for personlig tilpassing i kassen. Globalt sett oppgir 80 prosent av bedriftsledere at kundene kjøper for mer (38 prosent i snitt) ved en personlig tilpasset kjøpsopplevelse. Ved å skreddersy kjøpsopplevelsen kan du påvirke kunden til å ta kjøpsbeslutninger i sanntid.

Spar ressurser med en ferdig integrasjon.

Noen forhandlere bruker store ressurser på å bygge egne integrasjoner mellom checkout og kundeklubb. Det trenger ikke dere. Vi har allerede en ferdig integrasjon med Voyado, en av de største lojalitetsplattformene på markedet.

 

Flere medlemmer, færre omveier.

Mange forhandlere satser på e-post for å verve nye kundeklubbmedlemmer – men problemet er at e-poster ofte drukner i innboksen. I tillegg hopper mange kunder over registreringen hvis den føles tungvint. Med Loyalty Booster kan kundene dine bli med i kundeklubben direkte i checkouten – uten å måtte fylle inn informasjon eller klikke seg videre til en annen side.

Etterkjøpsopplevelsen som styrker merkevaren deres.

Noen betalingsaktører bruker appene sine til å bygge markedsplasser hvor andre forhandlere konkurrerer om kundene deres. Vi gjør det motsatte. Når kundene dine fullfører betalingene sine hos oss, sørger vi for at det er merkevaren deres som står i sentrum – slik at dere styrker kundeforholdet i stedet for å risikere å miste dem.

Tekniske data

Service

Tilgjengelige markeder

SE, NO, FI, DK

Segment

B2C

Integration

Kontinuerlige oppdateringer

Inkludert

Utviklingsressurser

Kun konfigurasjon via merchant services

Plattformer

Voyado, Klavyio og Custom